Seuran esittely

LAPINLAHDEN LIIKKUJAT JATKAA NAISVOIMISTELIJOIDEN JALANJÄLJILLÄ SYYSKAUDESTA 2017 ALKAEN.

Seuran päätarkoituksena on tarjota terveyttä edistävää ja ylläpitävää liikuntaa kaikenikäisille liikkujille aina

pienestä lapsesta aikuisiin miehiin ja naisiin. Tunneilla sydän- ja verisuonielimistö sekä tuki- ja liikuntaelimistö

vahvistuvat ja tuntien säännöllisyys auttaa vahvistumisen ja kunnon kohoamisen myös pitkällä aikavälillä.

Lisäksi seuratyössä korostuu yhteisöllisyys niin ohjaajien ja johtokuntalaisten sekä liikkujien kesken.

Hyvässä seurassa on ilo liikkua! Sitä toivomme. Vaikka arki olisi vienyt energiat, halu liikkumiselle syntyy siellä

olevien ihmisten ja mukavan ilmapiirin vuoksi. Tervetuloa mukaan seuratoimintaan!

LAPINLAHDEN NAISVOIMISTELIJAT RY:N HISTORIA:

Lapinlahden Naisvoimistelijat ry. perustettiin 1985. Perustava kokous pidettiin

Monitoimitalolla 14.5.1985.

Perustavaan johtokuntaan kuuluivat:

Marja Vepsäläinen puheenjohtaja

Sirkka Koivisto varapuheenjohtaja

Helena Sipilä sihteeri

Mirja Kauppinen, rahastonhoitaja

Irene Jarkkola, jäsen

Raili Raatikainen, jäsen

Raija Lähdesmäki, jäsen

Kyllikki Mikkonen ja Arja Lipponen, tilintarkastajat

Kokouksessa hyväksyttiin säännöt ja päätettiin liittymisestä SNLL ry:n ja SVUL ry.n

piiriin.

Ryhminä alkoi satuvoimistelu 3-6v., tyttövoimistelu 8-12 -vuotiaat , 13-16 -vuotiaat ja 16-19 -vuotiaat. Naisille aerobic, bodaus ja voimisteluryhmä.

Jäsenmaksut päätettiin myös: aikuisilta 30 mk ja alle 15v. 15 mk.

SEURAN ARVOT:

• LIIKUNNAN ILO