Ilmoittautuminen

Meillä on käytössä jäsenrekisteriohjelma Hoika, joka on uuden GDPR henkilötietolain mukainen. Rekisterin kautta tapahtuu ryhmiin ilmoittautuminen. Jokainen jäsen maksaa 5 euron jäsenmaksun vuosittain. Tämä hoituu rekisterissä ryhmiin ilmoittautumisen yhteydessä.

Ohjeet ilmoittautumiseen löydät alta. Ilmoittautumaan pääset seuraavasta linkistä:

Rekisteröidy/ilmoittaudu tästä

ILMOITTAUTUMINEN

1. Mene sivulle jasentieto.fi

2. Valitse valikosta seura Lapinlahden liikkujat. Paina ok.

3. Valitse sivun vasemmasta laidasta Rekisteröityminen. Jos sinulla on jo ennestään tunnus, siirry kohtaan 6.

4. Täytä avautuva jäsentietolomake ja paina tämän jälkeen rekisteröidy.

5. Avautuvalle sivulle ja antamaasi sähköpostiosoitteeseen tulee näkyviin käyttäjätunnuksesi ja salasanasi sisäänkirjautumista varten. Säilytä tunnukset, samoilla tunnuksilla pääset ilmoittautumaan myös seuraavana vuonna.

6. Valitse sivun vasemmasta laidasta Sisäänkirjautuminen.

7. Kirjaudu sisään saamillasi tunnuksilla. Aikaisemmin rekisteröitynyt käyttäjä: Käy tarkistamassa kohdasta Omat tiedot, että sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi ja osoitteesi ovat oikein.

8. Valitse sivun vasemmasta laidasta Ilmoittautuminen.

9. Valitse haluamasi ryhmä/ryhmät. Järjestelmä lisää seuran jäsenmaksun 5€ hintaan.

10. Valitse sivun oikeasta alareunasta Jatka vaiheeseen 2.

11. Hyväksy ja maksa lasku

12. Tervetuloa liikkumaan iloisessa seurassa!

ILMOITTAUTUMISESSA HUOMIOITAVAA

• Vain rekisteröitymällä pääset ilmoittautumaan ryhmiimme.

• Jäsentietojärjestelmään voi rekisteröityä vain täysi-ikäiset. Siksi huoltajan tulee ilmoittaa alle 18-vuotiaat oman tunnuksen alle alikäyttäjiksi.

• Muista säilyttää tunnukset, jotka saat sähköpostiin.

• Jäsenmaksu 5€ maksetaan kerran kausittain.

• Jokaisella ryhmällä on oma maksunsa, ikä- ja paljousalennuksia ei ole.

• Voit maksaa myös vain syys/kevätkayden, tämä näkyy rekisterissä kohdassa "syys"

• Puolikkaan kauden maksu on suhteessa kalliimpi kuin koko kauden maksu.

• Rekisterissä osa tuntipaikoista on avattu syyskaudeksi ja osa koko kaudeksi. Kevät kaudelle aukeaa lisää paikkoja.

• Muista tulostaa lasku tai ottaa pankkitiedot ylös maksua varten. Käytä viitenumeroa maksun yhteydessä!

• Jos järjestelmä ei hyväksy käyttäjätunnustasi, kirjoita käyttäjätunnuksen kenttään nimesi (Etunimi Sukunimi).

• Muistathan perua ilmoittautumisen, jos et jatka tunnilla. Peruminen tulee tapahtua rekisterin kautta kuukauden sisällä kauden aloituksesta.

• Laskutamme sinulta koko jumppamaksun, jos et osallistukaan tunnille ja et peru tuntia ajoissa, koska olet varannut paikan tunnilta.

• Jos et pääse osallistumaan terveydellisistä syistä, ota heti yhteyttä sähköpostitse, niin voimme vapauttaa sinut kurssimaksun maksamisesta.

• Ongelmatilanteissa ota yhteyttä mailitse: lapinlahdenliikkujat(at)outlook.com